czwartek, 21 listopada 2013

NEW IN

Przepraszam Was za dłuższą nieobecność , postaram się, aby wszystko wróciło do normy ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam post z nowościami kosmetycznymi, a już za kilka dni nowy post ze stylizacją! ;)



1) Schwarzkopf Essensity - Szampon do włosów farbowanych
Na ten szampon natknęłam się w listopadowym Glossy Boxie. Myślę, że z pewnością może konkurować z Seboradinem, którego już jakiś czas temu Wam tutaj przedstawiałam. Świetnie oczyszcza włosy, ponadto nie ma intensywnego zapachu, co jest dla mnie dużym minusem jeżeli chodzi o szampony.

2) Bioderma Sebium Global - Krem do skóry tłustej
Do tej pory najlepszy krem z serii kremów do skóry tłustej jaki mogłam wypróbować. Ma delikatny zapach i spełnia swoją funkcję w 100%! ;)

3) Cetaphil - Krem intensywnie nawilżający
Pamiętacie jak przedstawiałam Wam emulsję micelarną tej firmy? Jako, że sprawdza się świetnie, zainwestowałam również w krem nawilżający. Ponieważ jest on dosyć tłusty, nakładam go tylko na noc, żeby mógł się dobrze wchłonąć. A rano wyżej prezentowana Bioderma ;)

4) Bourjois 123 Perfect - Podkład do twarzy
Do podkładów firmy Bourjois mam największe zaufanie. Używałam już wiele podkładów innych firm, które były równie dobre, lecz żaden z nich nie miał tak lekkiej konsystencji ;)

5) Schwarzkopf got 2b - spray z solą
Po zużyciu kilku butelek soli morskiej Toni&Guy postanowiłam zmienić coś w swojej kosmetyczce. Dlatego też postawiłam na tej spray. Sprawdza się równie dobrze jak Toni&Guy. Stosuję go na wilgotne włosy i tak jak zapewnia producent, efekt fal murowany ;)

2 komentarze: