niedziela, 24 listopada 2013

Girly or not?

Tak jak obiecałam wcześniej, po dłuższej przerwie post ze stylizacją ;) Dziewczęco, jak i zarówno z pazurem! Myślę, że czarna spódniczka powinna zagościć w szafie każdej z nas ;) Możemy dopasować do niej dosłownie wszystko. Koszule, swetry, szpilki, jak i ciężkie buty, wszystko co nam przyjdzie do głowy ;) Moja wersja nie jest typowo dziewczęca, czarne botki, ramoneska i grube rajstopy dodają stylizacji pewnej "ciężkości", jak i również tego, że jest ona stylizacją na co dzień, na spacer, wyjście na zakupy, do szkoły, pracy. Z pewnością w różnych kombinacjach będzie ona częścią mojej codziennej garderoby! ;)

                                                                                                 ~ ~ ~

As I promised, I add a post with new outfit ;) The main topic: black skirt! Each of us should have that kind of skirt! Why? Because it fits to all clothes from our wardrobes. Shirts, jumpers, high-heels, boots, everything! My version isn't a typical girly. Black boots, jacket, wool tights add a "gravity" and create daily outfit. Certainly, in various combinations, it will be part of my everyday wardrobe!












             spódniczka, rajstopy, ramoneska - H&M / koszula - ZARA / szal - RESERVED / buty - ZALANDO / torebka - SOLAR

photos Nicoleta Kozuń

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie :) zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się! czarna, rozkloszowana - must have. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopki świetne! torebka + buty dodały stylizacji charakteru :) podoba mi się!
    z przyjemnością dołączam do obserwatorów bloga, i zapraszam również do siebie na www.letsgocolour.blogspot.com :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie rajstopy,warkocz na nich dodaje charakteru całości :). A buty masz super!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, idealna na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to szaro, czarne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, wyglądasz pięknie. Bardzo fajne rajstopy ;)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) wiedziałam, że rajstopy z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciezkie buty:) Te Twoje są piękne
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczęcy pazur wyszedł:) fajnie!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń