czwartek, 28 marca 2013

Shopping online.

Zapewne nie raz zdarzyło Wam się kupować ubrania lub biżuterię przez internet. Nic dziwnego, sposób ten jest dużo prostszy i wygodniejszy niż robienie zakupów w sklepach. Kilka dni temu natrafiłam na bardzo interesujący sklep, a mianowicie Efoxcity. Znajdziecie tam wiele ciekawych ubrań, a w szczególności sukienek ;) Mi najbardziej do gustu przypadły sukienki wieczorowe oraz balowe. Jeżeli kiedykolwiek będziecie musiały znaleźć idealną sukienkę na wielkie wyjścia, myślę, że w tym sklepie to się uda ;)
Ja już taką znalazłam, widzicie ją na zdjęciu poniżej;)
A Wy co sądzicie o robieniu zakupów online? Jest to dla Was wygodne rozwiązanie czy wolicie raczej tradycyjne kupowanie?;)

                                                                                                                 ~ ~ ~

Probably not once you happen to buy clothes or jewelry on the internet. Not surprisingly, this method is much simpler and more convenient than shopping in stores. A few days ago I found a very interesting shop, namely Efoxcity. You'll find a lot of beautiful clothes, especially dresses ;) My types are certainly
evening dresses under 100 and vintage prom dresses. If you ever need to find the perfect dress for the big exit, I think in this store you can do it ;)
I've found my perfect dress, you can see it in the picture below;)
And what do you think about clothing online? It is a convenient solution for you or maybe you prefer the more traditional buying? ;)



14 komentarzy:

  1. Ja chętnie kupuję przez Internet, ale tylko wtedy kiedy mam możliwość zwrotu! A sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje! świetny blog, wygląda bardzo profesjonalnie. :) obserwuje. :) mam nadzieje że mój blog również spodobał Ci się na tyle aby go zaobserwować. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest piękna !
    ja bardzo czesto robię zakupy przez internet, bo jest najtaniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, niezła ta kiecka! :)
    obserwuję również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, połowę zakupów robię przez neta :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupuje przez internet. :D Sukienka wygląda pięknie,ale obawiam się, że w rzeczywistosci wyglądałaby zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie ta forma tez zaproponowała współpracę ale są strasznie dziwni i jak na razie kręcą... czy u Ciebie doszło do wywiązania się z umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie nie miałam żadnych problemów z tą firmą, wszystkie zasady dotyczące współpracy zostaly ustalone w miarę szybko i bez komplikacji ;) Do wywiązania się z umowy jeszcze nie doszło, oczekuję na przesyłkę, jak dojdzie, to dam Ci znać ;)

      Usuń
    2. no to super daj znac :) u mnie tez niby wszystko jasne i wszystko super, też czekam na przesyłkę ale dziwi mnie jedna rzecz.... no cóż poczekamy zobaczymy ;) w takim razie miłej współpracy dla nas ;)

      Usuń
  8. Wolę zakupy w sklepie kiedy mogę przymierzyć, dotknąć materiału, sprawidzic jak jest cos uszyte...na zakupy w sieci decyduje sie tylko wtedy kiedy znajde cos na prawde oryginalnego, czego wiem ze nie znajde w sklepach stacjonarnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. już kiedyś słyszałam o tym sklepie, choć ciężko kupić suknię okazjonalną na odległość :)

    OdpowiedzUsuń