wtorek, 5 marca 2013

Black stripes.

Jak pewnie zauważyliście, pasiaste ubrania, a w szczególności te czarno-białe są hitem wiosennych kolekcji.
Ja również uległam tej modzie, z czym nie było najmniejszych problemów, czarno-biała koszula z Zary jest chwilowo numerem jeden w mojej szafie ;) Zazwyczaj łączę ją z czarnymi rurkami, lecz pierwsze ciepłe dni, które mam nadzieję, są zapowiedzią długo wyczekiwanej wiosny, zainspirowały mnie, aby dodać stylizacji trochę koloru. A mianowicie wybrałam pomarańczowe rurki oraz bordową kopertówkę, która jest jeszcze łupem z zimowych przecen ;)

                                                                                                               ~ ~ ~

As you probably noticed striped clothes are a hit of spring collection, so this shirt is currently my number one ;) Usually I wear it with black trousers, but beautiful weather outside has inspired me to add a color to the styling. I choose an orange trousers and maroon bag, which is my new purchase of winter sales ;)








                         koszula, pasek - ZARA / spodnie, kapelusz - H&M / kopertówka - RESERVED / buty - INTERSHOE

photos Marta Mioduszewska

20 komentarzy:

  1. ładna koszula :) lubię paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham biało-czarne pasy. Świetnie połączyłaś ten motyw ze spodniami, bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny zestaw, fajnie połączyłaś tę pasiastą koszulę:)
    Obserwuję

    pozdrawiam Cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny set :> piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula wygląda pięknie!! aaaa, musze taką mieć:D

    rougelipstick

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaja mi się te pasy, a do tego świetnie ożywiłaś je Twoimi spodniami! Lubię to:) obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie są ceglaste, a nie pomarańczowe - tak to wygląda na zdjęciach, to raz.. dwa - o wiele lepiej wyglądasz gdy nie wciskasz tej koszuli w spodnie, a nosisz ją luźno, do legginsów. trzy - kopertówka ta średnio pasuje do takiego zestawu, a na koniec... mogłabyś zrobić coś z włosami, bo wyglądają baaaardzo średnio :P generalnie ciuchy łowisz fajne, ale słabo je łączysz.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewniam Cię, że spodnie są pomarańczowe. Sposób noszenia koszuli to też kwestia gustu, czasem noszę ją luźno, a czasem wpuszczoną w spodnie, akurat do tych spodni pasowało mi lepiej takie rozwiązanie. Jeżeli chodzi o kopertówkę to też mogę się nie zgodzić, wiem, że może większość wyobraża sobie w tej stylizacji kopertówkę np.czarną, lecz ja wolę pobawić się trochę kolorami.;)A co do włosów, to uwierz, próbuję je ratować po nieudanych farbowaniach, ale nie jest to rzecz łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nam się podoba ten zestaw :D
    Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  10. stripes suit you well ! great look !

    OdpowiedzUsuń
  11. ta koszula jest rewelacyjna! świetnie podkreśla twoją urodę;)

    OdpowiedzUsuń