poniedziałek, 15 lipca 2013

Mini, midi, maxi...?

No właśnie. A wy jaki typ spódnicy lubicie najbardziej? Osobiście uważam, że zależy to od okazji. Wychodząc wieczorem na imprezę możemy bez żadnych zahamowań wybrać spódnicę mini, na popołudniowe spacery po mieście idealnie nadaje się spódnica maxi. Ale wszystko to zależy od nas! ;)
Wersja zupełnie odwrotna też jest dozwolona, wręcz powiem więcej, jest całkiem ciekawa ;)
Jak widać, mój wybór nie jest do końca oczywisty. Zdecydowałam się na spódnicę asymetryczną i ta zdecydowanie jest moją ulubiona! ;)


                                                                                                                ~ ~ ~

What would you choose? Mini, midi or maxi? I think it depends on the way, but each combination is allowed! As you can see, my choice isn't entirely obvious. I choose an asymmetrical skirt, my favourite! ;)








                                           spódnica - ZARA / t-shirt - H&M / naszyjnik - RESERVED / buty - DEEZEE

photos Natalia Martyniak 
Przypominam o moim koncie na tumblr.com. Znajdziecie tam wiele inspiracji, zapraszam ;)
flavor-of-fashion.tumblr.com

13 komentarzy:

  1. amazing shoes honey, i really love them!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w tej spódnicy! i bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię różne długości, w zależności od nastroju i okazji. Twoja propozycja bardzo mi się spodobała. Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię różne długości, również u mnie zależy to od okazji :)
    Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódnica i buty, uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia! Fajne polaczenie kolrow w looku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw :) Wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mini i maxi:) ale Twoja midi też wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń