sobota, 8 czerwca 2013

PHOTOMIX



















places: Kwidzyn, Zakopane, Kraków, Wadowice

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kraków ! <3 Dla mnie gdy przychodzi lato to jak nie ma wizyty w Krakowie to "wakacje stracone" ;) masz bardzo fajne stylizacje, najbardziej spodobały mi się żółte conversy ! ten kolor jest taki wesoły i pozytywny ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham oglądać takie fotki <3 ślicznie wyglądasz !!! koniecznie muszę się wybrać do Krakowa tam jest najpiękniej ;)buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnny mix zdjec:)Super stylizacja:)

    monic-dzej.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jest na ostatniej fotce?

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że zajadasz moje ulubione długaśne żelki ;) aż na smak mi przyszło :P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zauroczona Twoimi włosami :D
    znajome miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zelki :D

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie ! Bardzo ladnie ! Pax

    OdpowiedzUsuń